درخشش مجدد بندر امام خمینی (ره) در کسب رتبه های ارزیابی عملکرد در بین دستگاه های اجرایی خوزستان

همزمان با هفته دولت و در جریان برگزاری آیین جشنواره شهید رجایی، دکتر شریعتی- استاندار خوزستان- از مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) به پاس کسب رتبه نخست در تکریم ارباب رجوع، رتبه های نخست در شاخص های اختصاصی، گروه زیر بنایی و تولیدی و رتبه ی ارزشمند برتر در تمامی شاخص های عملکردی دستگاه های اجرایی سال ۹۵، به عنوان مدیر برتر دستگاه اجرایی خوزستان با اهدای لوح های سپاس تقدیر نمود.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، طی این آیین که با حضور استاندار خوزستان، امام جمعه موقت اهواز، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان، معاونین استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان خوزستان برگزار شد، ضمن اعلام  نتایج ارزیابی عملکرد سال گذشته دستگاه های اجرایی، از این اداره کل برای موفقیت در کسب امتیاز کامل (هزار امتیاز) در شاخص های اختصاصی و ۸۷۰ در شاخص های عمومی که به موجب آن، این اداره کل حائز رتبه های نخست در شاخص اختصاصی، گروه زیربنایی و تولیدی و رتبه ی ارزشمند برتر در کل شاخص ها بین ۷۵ دستگاه اجرایی خوزستان شده است، تقدیر گردید.
همچنین طی این مراسم، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به عنوان دستگاه اجرایی حائز رتبه ی نخست در زمینه ی تکریم ارباب رجوع معرفی شده و با اهدای لوح سپاس به مهندس عبداللهی، از ایشان  به پاس کسب این موفقیت های متوالی تقدیر گردید.
طی این آیین، حجت الاسلام جابری به نیابت از آیت اله جزایری -نماینده ولی فقیه- با سخنانی ضمن تبیین ویژگی های مدیریت جهادی که محوریت آن خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم است، اقدام اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در تمرکز خدمات رسانی به مشتریان تحت عنوان مرکز پاس کشتی ها را از جمله مصادیق بارز مدیریت جهادی دانست.
در ادامه ی این نشست، دکترشریعتی -استاندار خوزستان- ضمن تأکید بر لزوم تدوام ارزیابی عملکرد در طول سال اظهار داشت: این موضوع باعث ترغیب بیشتر دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی بهتر به مردم می شود، ایشان اعمال کنترل و ارزیابی مداوم را موجب ارتقاء کیفیت خدمات رسانی دانست.
استاندار خوزستان در ادامه با توصیف این استان به عنوان استانی ملی که در کشور نقش آفرینی می کند، بیان داشت: اگر نتایج  ارزیابی ها همان قضاوت مردم هم باشد، بسیار ارزشمند است و نتیجه مد نظر، انطباق با رضایت مردم است.
شریعتی گفت: دستگاه های اجرایی می باید به امور زیر بنایی بپردازند تا به واسطه ی آن دامنه ی خدمات عمومی گسترش و کیفیت آن ارتقاء پیدا کند.
در عبداللهی- مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان- به عنوان مدیر دستگاه اجرایی برتر استان و حائز رتبه نخست در تکریم ارباب رجوع، به ارائه گزارش اقدامات شاخص این اداره کل برای خدمات رسانی بهتر به مردم پرداخت.
یادآور می شود حسب ارزیابی های به عمل آمده قبلی نیز، این اداره کل طی سال های ۹۲ تا ۹۴ موفق به کسب رتبه نخست تکریم ارباب رجوع، رتبه های برتر شاخص های عملکردی عمومی و اختصاصی و دریافت لوح سپاس در جشنواره شهید رجایی شده بود.



پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *